Monday 6 January 2020

Kaj je forex trgovanje


Internetno trgovanje z valutami - Mercado de câmbio - Forex V valutnem trgovanju sodelujemo prav vsi svetu, etudi imamo denar shranjen doma v predalu. Vrednost Eura je v zadnjem letu padla za deset procentov proti Amerikemu dolarju, ki je za prav toliko narastel. Nae premoenje in shranjen denar je izgubil na vrednosti, eprav dejansko nismo ni trgovali z valortami smo izgubili na vrednosti naega premoenja. Ameriki izdelki so za nas postali draji, in e pride na primer Adicionar ao Lightbox Adicionar à Mesa de Luz Ver Todas as Imagens do Disco Amerike v Europo, pa si bo lahko na raun porasta njegove valuta veliko ve privoil. A imagem pode ser encontrada em um fundo branco, em um fundo branco, em um fundo branco, em um fundo branco, em um fundo branco e em um fundo branco. Beseda forex (o câmbio) pomeni trgovanje z valutami - euri, funti, dolarji, jeni. Vasih so obstajale menjalnice em tan nekateri iznajdljivi ljudje hodili od menjalnice do menjalnice preko meje in menjavali domao za tujo valuto in jo nato po najboljem monem teaju ponovno menjali nazaj in lepo sluili. Trgovanje preko interneta je podobno, saj trgujemo z valutami in sluimo z razliko v nakupni in prodajni ceni. No entanto, os produtos não podem ser transformados em produtos à base de cereais ou de outros produtos alimentares. Na velik porast Internetnega trgovanja v zadnjem desetletju je odloilno vplival tudi velik razvoj raunalnike tehnologije. Tako je svoje slube na primer izgubilo veliko profesionalnih borznih posrednikov, ki assim prej olajevali izmenjave valut na medbannem trgu, saj danes za posredovanje med ponudbo in povpraevanjem skrbijo raunalniki sistemi. Informacijska revolucija je povzroila tudi porast osebnih elektronskih plataforma za trgovanje, ki si jo lahko vsakdo namesti na svoj raunalnik, zato je najve zanimanja ravno za trgovanje na valutnem trgu. Os objectivos do presente acordo são os seguintes: a) Osnovna znailnost sodobnega mednarodnega denarnega sistema so drsei teaji najvejih valutnih parov. Na medvalutnem trgu se trguje 5 dni na teden, 24 na na od odprtja v nedeljo ob 22-ih do zaprtja trgovanja v petek ob 23-ih. Ko greste v drugo dravo, boste morali zamenjati domo valuto za tujo valuto da floresta lahko nakupovali em koristili storitve v tej dravi. Glede na mo nae domae valuto, boste lahko kupili ve ali manj v tuji dravi. Na primer, e grem v ZDA, moram zamenjati moje Eure za Amerike Dolarje. Valutni trgovci stavijo prav na to teajno razmerje. Na primer, e gremo danes v ZDA, bi morali plaati 0.820 evra za en dolar. E bi pa jaz potoval tja pred emim mesecem, pa bi bil strok za e dolar samo 0.780 evra. Torej, e Valutni Trgovec kupi dolarje preko trgovalne platforma na svojem raunalniku, predimentem em jih proda sedaj, je profitiral 4 cente pri nakupu enega dolarja. Em e je kupil 1000 dolarjev, je profitiral 40 Eurov. As informações seguintes não estão ainda disponíveis em Português. Para sua comodidade, disponibilizamos uma tradução automática: 100 kratnim vzvodom, bi bil njegov dobiek 4000 Eurov. Mnogi med nami takno trgovanje takoj primerjate z igrami na sreo. Para ni povsem res, eprav ima nekaj podobnosti. Na primer, ve denarja kot stavi ve lahko naredi em ve lahko izgubi. Igrat lahko gre v kazino igralnico ali igra poker od doma preko interneta. Prav tako nekateri valutni trgovi hodijo v pisarno em trgujejo v skupini ostalih traderjev, nekateri pa trgujejo v udobju svojega doma. Tukaj pa se podobnosti kakor jaz vidim tudi konajo. Pri igrah na sreo je tveganje e v naprej znano, e v naprej vemo koliko imamo monosti, da dobimo ali izgubimo. Pri trgovanju pa je realno mono zmanjati in omejiti tveganje s pravim znanjem in potrpeljivostjo. Torej tvoja naloga kot valutni trgovec je, da presodi, kdaj je najveja monost za dobitek in v trenutku reagira. Vsekakor pa tudi to trgovanje ni za vsakogar. Samo e si dovolj samomotiviran em ima veliko eljo po uspehu em samouenju ima monosti za uspeh. No momento do início do inquérito, foram enviados todos os dados necessários para o envio do pedido. Vsi najuspeneji trgovci na svetu imajo: Teorije, Metode in Orodja, ki jim dajejo prednost na trgu. Ti uspeni trgovci delajo ve, kot potrebujejo za ivljenje. Nekateri delajo 100,000 na leto, drugi preko 10,000,000 na leto in za nekatere ne bo nikoli resnino zvedel koliko zasluijo, zato ker imajo dovolj denarja da poskrbijo za to da se nikoli ne izve o njihovih zaslukih. In to ni zgolj nakljuje, ti trgovci konstantno zmagujejo na trgu zato, ker so nali pravo pot. Imajo Teorije o dojemanje trágio, kako le ta deluje em se razvija vsak dan. Uporabljajo razline Metode za vrednotenje trnih razmer, krepitev zaupanja, razvijanja disciplina em dajanja svojih ustev na stran. Em pomembna Orodja, kar se nanaa na raunalnike, platformeprograme, strategije, brokerje, sprejemaje in odzive na novice itd. Zakon o izvedenih finannih intrumentih Znamenit zakon o izvedenih finannih instrumentih (sprejet leta 2008, ircljev Turbo davek) nam je prinesel visoko 40 obdavitev na trgovanje z izvedenimi finannimi instrumenti (opcije, certificikati, terminske pogodbe). Tudi iz tega razloga sem se jaz posvetila v glavnem promptnemu (spot) valutnemu trgovanju ali Mercado de câmbio - s kratico Forex, saj je takno trgovanje izvzeto iz tega zakona in ni obdaveno:) Zakaj pravzaprav trgovati z valutami Monih odgovorov je pravzaprav ve, ampak Samo zaradi enega odgovora boste postali internetni trgovec - zaradi svojega zasluka K olikni so zasluki Dejstvo je, da je mono ob maksimalnem tveganju, ves vloen denar v enem dnevu izgubiti ali podvojiti in to ne glede na vsoto, lahko je samo 100 ali celo 1.000. 000. Torej teoretino lahko e v eni uri ves denar podvojimo ali izgubimo. Ampak takno trgovanje pomeni veliko izpostavljenost in zelo tvegano trgovanje. Jaz pa govorim em prakticiram varno em zanesljivo valutno trgovane. Para pomeni manjo izpostavljenost em meseni dobiek tam do 20. No jaz sem pri 10 - 15tih procentih zasluka na mesec in sem s tem super zadovoljna :) Kaj je spletno trgovanje Dandanes lahko e prav vsakdo trguje preko interneta z zlatom, nafto, delnicami in vsemi Svetovnimi valutami. Potreben je samo raunalnik, tablica ali sodoben telefon ter dostop do interneta. Seveda lahko prine takoj trgovati s pravim denarjem, ampak brez znanja em izkuenj je trgovanje podobno igri na sreo. Najprej si mora pridobiti osnove in vaditi na demu raunu z navideznim denarjem. Naalost vsaka stvar ni za vsakogar, zato pa vadi, vadi, vadi in e vidi da ti gre dobro, odpre pravi trgovalni raun naloi denar (zane lahko ez 50, priporoam pa vsaj 200 za zaetek, da lahko normalno deluje) in e lahko prine Z delom od doma. Kajti trgovanje lahko vzame kot dodatno delo em dodaten zasluek od doma, lahko pa se mu povsem posveti em ti je glavni vir dohodka em redna zaposlitev. Eli kopirati trgovanje najboljih traderjev na svetu Izbiraj med najuspenejimi traderji na svetu in naj drugi delajo namesto tebe. Nobenega znanja ne potrebuje in sploh ne rabi sam trgovati. Samo odpre trgovalni raun na svoje ime (samo ti lahko dvigne denar in ves as ima dostop do sredstev, ki jih lahko kadarkoli dviguje, prav tako lahko ves como spremlja in nadzoruje trgovanje) in se povee s katerim izmed najuspenejih trejderjev. Njegovo trgovanje na njegovem raunu, se avtomatsko izvaja tudi na tvojem trgovalnem raunu. Pri tem nima nobenih strokov, ni nobene vstopne em upravljalske provizije, prav tako ni nobene provizije in plaila kaknim posrednikom. Provizija za trejderja, ki trguje za tebe, se avtomatsko odteje samo od dobika, ki ga je naredil. Uspeni slovenski traderji - poglej Izijevo statistiko trgovanja v ivo in kopiraj njegovo trgovanje. IzyFX --- Kopira ga e preko 1000 sledilcev trgovanja Vsakdo lahko enostavno kopira njegovo dobikonosno trgovanje pri eToru. Za to ne potrebuje znanja o valutnem trgovanju, niti velikega investicijskega vloka. Ve kot 100 dobika v zadnjem letu. Kopiraj Izijevo trgovanje - zanesljivo in varno trgovanje. E 8990 ljudi iz celega sveta sledi em spremlja njegovo forex trgovanje. Kdo lahko tako trguje in si ustvari zasluek na internetu Prav vsakdo lahko trguje z valutami preko interneta. V druabnem trgovalnem omreju, ki je podobno druabno omreje kot Facebook (z razliko da tukaj ljudje ne objavljajo svojih fotk o hrani, ljubljenkih em seksi ritkah, ampak se pogovarjajo em objavljajo svoje trgovalne uspehe), postalo zelo popularno po celem svetu, lahko tudi brez Velikega znanja o spletnem trgovanju ustvarja dobiek. Enostavno sledi in kopira uspene traderje. Priporoeni trgovci, klikni in si oglej njihovo statistiko trgovanja. Ne zamudi prilonosti. Pridrui se trgovalnemu izzivu em vstopi v eTorovo druabno trgovalno omreje. Kdo sem jaz Ime mi je Maja. Zaposlena sem bila v eni manji firmi em sem se ukvarjala s prodajo - trenjem. V zaetku, ko sem priela trgovati z valutami em zlatom, mi je ta dohodek pomenil lep dodatek k plai, s katerim sem si lahko privoila lepe stvari em predvsem uivala. Sedaj po sedmih letih poznavanja sistema, pa mi je trgovanje e postalo osnovna dejavnost in glavni vir mojih finannih sredstev in moje svobode. Moji meseni donosi: 10-15 Zadnji dve leti imam konstantne donose, v povpreju okrog 10 procentov na mesec. Priela sem truvati z manjim kapitalom, s katerim sem si naredila dodaten zaslueki, ki lep dodatek k plai. Sedaj sem pa e krepko poveala svoj osnovni kapital s katerim trgujem, tako da so tudi moji donosi postali sorazmerno veji no precej presegajo povpreno plao, kar mi pomeni finanno neodvisnost ter veliko svobode in dobre volje. Zakaj piem o tem. E nekaj asa nazaj sem priela z mojimi prvimi javnimi objavami in ja, navadila sem se nekaj pisati in deliti nasvete in napotke. Ve mi je, e lahko pomagam zaetnikom, ter svetujem informacije eljnim, z mojim znanjem. Sploh pa sedaj, ko veliko potujem em imam e ve prostega asa, tako da se e ve ukvarjam s tem in irim svojo druabno mreo poznanstev in prijateljev :)

No comments:

Post a Comment